Prevedena priročnika Referenčnega centra Mednarodne federacije društev Rdečega križa in Rdečega polmeseca za psihosocialno podporo

Nazaj v šolo po covid-19 in Izguba in žalovanje v času covid-19

 

"Otroci po vsem svetu so bili soočeni z izzivi in izkušnjami, s katerimi se še nikoli niso srečali. Pandemija covida-19 je vplivala na vsakdanje življenje otrok in mnogi od njih so v času popolne zapore dolgo ostali doma. V številnih državah so se šole nenadoma zaprle; nekateri otroci so se šolali doma ali pa se je šolanje preselilo na splet, medtem ko so drugi v času popolne zapore imeli dostop le do minimalnega izobraževanja.

Vsak otrok je pandemijo doživljal na svoj način. Ko otroke sprejemate nazaj v šolo, društva ali druge dejavnosti, se morate zavedati, da so med pandemijo covida-19 doživljali različna čustva in odzive nanje. Zato nikakor ne moremo reči, da so bili vsi prizadeti na enak način. Izkušnje otroka so odvisne od njegove starosti, razumevanja, družbenega okolja in okoliščin ter od tega, ali je bil otrok med popolno zaporo deležen stabilne in zadostne podpore," je zapisano v uvodu priročnika Nazaj v šolo po covid-19, ki je nastal pod okriljem Referenčnega centra Mednarodne federacije društev Rdečega križa in Rdečega polmeseca (IFRC) za psihosocialno podporo. V Rdečem križu Slovenije smo v pomoč šolnikom in ostalim edukatorjem pri delu z otroci, poskrbeli za njegov prevod.

To je prevod drugega priročnika psihosocialnega centra, po priročniku Izguba in žalovanje v času covid-19, ki je namenjen blaženju posledic epidemije na področju duševnega zdravja. Oba prevedena pripomočka sta vam na voljo spodaj v .pdf različicah.  


 

Nazaj
©2024 Rdeči križ Slovenije Oblikovanje in izdelava spletne strani Kabi d.o.o.