Pridobivanje sredstev

Naloga, ki nikoli ni končana

Poleg dveh tednov v letu, ko Rdeči križ Slovenije z odredbo vlade pridobiva sredstva z doplačinimi znamkami (Teden Rdečega križa od 8. do 15. maja in Teden solidarnosti od 1. do 8. novembra) ostajajo nacionalne dobrodelne akcije (Lepo je dleiti, Teden dobrodelnosti in Peljimo jih na morje) in dobrodelne akcije območnih združenj RKS (Drobtinica, dobrodelni koncerti ...) ena od temeljnih aktivnosti zagotavljanja sredstev za preprečevanje in lajšanje stisk najbolj ranljivim.

Pridobivanje sredstev je ena od naših nalog, ki – ne glede na to,  koliko sredstev organizacija že ima, nikoli ni končana. Vsaka aktivnost pridobivanja sredstev terja čas, sposobnost in zavzetost članov organizacije.

Pri oblikovanju nagovorov donatorjem izhajamo iz spoznanj, da:

  • pridobivanje  sredstev ni predvsem in tudi ne le pridobivanje denarja, temveč zbiranje prijateljev in podpornikov; ključno je razumeti, da tisti, ki te ne marajo, ne bodo dali denarja, tisti, ki te poznajo, dajo denar, prava podpora pa pride šele z zaupanjem;
  • pri pridobivanju sredstev ne prosimo za denar;  dobimo ga, ker prepričamo posameznika o pomenu naše organizacije, njenih vrednot in poslanstva; 
  • za donacije nikoli ni pravega trenutka, zato je treba biti ves čas aktiven; 
  • se večina transakcij zgodi od ljudi k ljudem in ne od ljudi k organizaciji;
  • je treba raziskati interese in vrednote potencialnih donatorjev;
  • je ključno razumevanje, da daruje vedno posameznik in je bistveno razumeti njegov vrednostni sistem, kjer  se more naš projekt ali organizacija pojaviti na visokem mestu, da jo bo donator pripravljen podpreti;
  • na prispevke vpliva veliko faktorjev, od vrednot, do lokacije dogajanja, ciljne skupine organizacije, preteklih dosežkov …
  • je kampanja zbiranja sredstev dolga in naporna;
  • različne metode so različno uporabne pri različnih ciljnih skupinah

 

Članarina

Povsod po svetu v večini nevladnih organizacij članarina predstavlja predvidljiv in tudi najbolj stabilen vir financiranja. Poleg tega je na osnovi  evidence članstva moč oblikovati cilje pridobivanja sredstev. 

©2024 Rdeči križ Slovenije Oblikovanje in izdelava spletne strani Kabi d.o.o.