Rdeči križ Slovenije ima dolgo tradicijo in pomembno vlogo pri reševanju socialnih in drugih stisk posameznikov in družin, se pa mora v spremenjenem in spreminjajočem se svetu, ki za mnoge ni lep, tudi sam spreminjati, vendar le skladno s svojim poslanstvom in temeljnimi načeli. V Rdečem križu Slovenije so odnosi z javnostmi in socialni marketing podpora izvajanju poslanstva in strategije organizacije kot je zapisana v dokumentu Strategija RKS do leta 2020. Ugledna, zaupanja vredna organizacija, ki se v svojem okolju ustrezno odziva na potrebe ljudi in tako izboljšuje življenje skupnosti, bo članstvu v ponos, zanimiva bo za nove prostovoljce in donatorje. Njene dosežke bodo svojim javnostim ustrezno prikazali tudi mediji.
Ključni cilji na področju odnosov z javnostmi so naslednji:
- Povečanje vidnosti in okrepitev ugleda Rdečega križa Slovenije kot nosilnega stebra človekoljubja in humanitarnosti v slovenski družbi ter kot prvega pomočnika vladi v humanitarnih zadevah
- Povečanje zanimanja podjetij za javno odgovornost in podporo humanitarnim akcijam
- Povečanje zanimanja za prostovoljno delo v Rdečem križu Slovenije
- Večja ozaveščenost javnosti o revščini in njenih družbenih posledicah
- Zmanjševanje stigmatizacije migrantov
Pri odnosu z javnostmi si RKS nalaga tudi prizadevanje za zmanjšanje stigmatizacije migrantov. Stigmatizacija ali neželena drugačnost je socialno-psihološki fenomen, ki predstavlja temeljno oviro za humanitarno delo. Še posebej se pojavlja pri migrantih iz družbeno, kulturno in versko radikalno drugačnega okolja. Z interaktivnimi destigmatizacijskimi delavnicami, namenjenimi vsem, ki delajo z migranti ali se srečujejo z njimi, želimo prispevati k zmanjševanju predsodkov, stereotipov, mitov in negativnih stališč in olajšati integracijo migrantov/beguncev v slovensko družbo.